Welkom op mijn reisblog!

8 februari 2017 - Venlo, Nederland

Lieve mensen,

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis.

Vanaf komende vrijdag 10 februari 2017 zal ik voor bijna 2 maanden gaan werken voor de organisatie Mercy Ships in Benin, Afrika.

Mercy Ships is een internationale liefdadigheidsinstelling die gratis medische zorg en operaties biedt aan bevolking waar gezondheidszorg bijna niet aanwezig is.

Aan boord mag ik als operatieassistente deel uit gaan maken van de ruim 450 tellende internationale crew, vertegenwoordigd vanuit meer dan 40 landen. Samen mogen wij op vrijwillige basis onze kwaliteiten inzetten om kansarme mensen een toekomst te bieden.

Voor een kleine impressie van het werken aan boord kun je de 'Mercy Ships Overview' video bekijken.

Kom snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Liefs, Suzanne

1. Xandra Cuijpers:
    Ha Suzanne,
    Zie dat je goed bent aangekomen...
    Heel veel plezier daarzo, ben zo benieuwd naar je verhalen!
    Greetz Xandra :)
  2. Hetty Menzel:
    Hallo Susanne...
    Wat een geweldig goede....daad.
    Ben heel benieuwd naar je verhalen...Het zal niet altijd meevallen , denk ik, maar je doet er een heleboel kennis op en eens buiten de grenzen van ons kikkerlandje kijken is nooit slecht.
    Groetjes...Hetty
  3. Piet en Trudie:
    8 februari 2017
    Hoi Suzanne, een heel goede reis, en ik hoop dat je veel ervaring opdoet met fijne mensen om je heen. Ik ben trots op dat je, dit gaat doen. Liefs van Oma
  4. Piet en Trudie:
    8 februari 2017
    Hoi Suzanne, een hele goede reis naar het verre Afrika. Wij hopen dat je daar een mooie tijd tegemoed gaat, en je kunt je kwaliteit daar zeker kwijt. Veel succes!!
    Groeten van Piet en Trudie
  5. Anita Rietberg:
    Hoi Suzanne

Wens je een hele goede reis
    Hoop dat je daar een hele mooie en dankbare tijd zult beleven
    Heel veel succes !
    Ga zeker je verhalen volgen
  6. Paul Roebbers:
    8 februari 2017
    Ha Suzanne, heel veel succes in Benin. Hoop dat je een onvergetelijke tijd mee gaat maken en dat je een hoop mensen gelukkiger gaat maken daar. Ik ben benieuwd naar je verhalen!
  7. Monique:
    Lieve Suzanne,
    bijna is het zover, dat je naar Benin vertrekt, waar je gaat werken voor Mercy Ships. De bevolking zal jou met vele andere vrijwilligers erg dankbaar zijn. Ik wens je het allerbeste, veel succes en wij blijven je verhalen graag lezen.☺
  8. Mariska:
    Ha Suzanne,
    Ik wens je een hele goede reis. Heel veel succes en vooral veel plezier. Ik weet zeker dat je gaat genieten. Heel erg bijzonder wat je gaat doen. We horen/lezen wel alle verhalen.
    Lieve groeten Mariska
  9. Marloes Verbeek:
    8 februari 2017
    Super tof dat je dit doet! Heel veel succes, plezier en dat je vooral veel mooie dingen mag meemaken. Ben benieuwd naar je verhalen en ben nu al trots op je
    Liefs,
    Marloes
  10. Monique van Rensen:
    Hè Susan,
    Ik vind het ook super tof van je dat je dit avontuur gaat beginnen. Ben ook onwijs benieuwd naar alles wat je daar gaat beleven. Zal een ervaring zijn, die je niet snel zal vergeten. Geniet ervan en tot over twee maanden. Doei
  11. Inge van der Lande:
    Hoi Suzanne,
    En dan is het zover en begint het mooie avontuur. Lijkt me écht heel gaaf om dit te gaan doen. Maar er een onvergetelijke tijd van. Een ervaring die niemand je ooit nog af kan nemen. En wat zullen de me Sen die je gaat helpen ook jou van de vrew dankbaar zijn voor zo'n fantastische hulp. Ga je volgen. Veel liefs Inge
  12. Maria:
    9 februari 2017
    Hoi Suzanne,
    Wij zijn benieuwd naar je ervaringen. Goede vlucht vrijdag a.s.en heel veel werkplezier en een fijne tijd daar op het schip. Groetjes Bert en Maria
  13. Yolanda:
    10 februari 2017
    Hey Suzanne,

Kei leuk dat we je wel en wee kunnen en mogen volgen. Vinden het kei tof dat je dit gaat doen. Heeeeeeel veel succes.

Een warme groet van ons uit Volkel,
    Henk en Yolanda
    Dikke knuf van Siep
  14. Bianca:
    10 februari 2017
    Een prachtig initiatief! Veel succes en ik kijk uit naar jou verhalen.
  15. Anke Kerkhofs:
    14 februari 2017
    hey, Ik vind het super stoer dat je dit avontuur aan durft te gaan!! Heel veel succes!