Welkom op mijn reisblog!

23 januari 2019 - Venlo, Nederland

Lieve mensen,

Welkom terug op mijn reisblog! Ik ga dit blog gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn tweede Afrika avontuur. Donderdag 24 januari 2019 (JEEJJ, morgen al) reis ik naar Guinee om voor de tweede keer vrijwilligerswerk te gaan doen voor de organisatie Mercy Ships.

Mercy Ships is een internationale liefdadigheidsinstelling die gratis medische zorg en operaties biedt aan bevolking waar gezondheidszorg bijna niet aanwezig is.  Aan boord mag ik als operatieassistente deel uit gaan maken van de ruim 450 tellende internationale crew, vertegenwoordigd vanuit meer dan 40 landen. Samen mogen wij op vrijwillige basis onze kwaliteiten inzetten om kansarme mensen een toekomst te bieden. Voor een kleine impressie van het werk dat Mercy Ships doet kun je alvast 2 video's bekijken.

Kom snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Ik hoop jullie veel te kunnen vertellen de komende weken.                                                             Stay tuned!

Liefs, Suzanne

1. Yolanda:
    23 januari 2019
    Suzanne heel veel succes met dit mooie dankbare werk waar jij je voor inzet💞. Je bent een toppertje💋
  2. Maria:
    23 januari 2019
    Suzanne heel veel succes. En vergeet niet ervan te genieten ondanks dat je veel moet werken. Groetjes van ons.
  3. Monique:
    24 januari 2019
    Lieve Suzanne, fijn dat we jou samen naar Brussel hebben mogen brengen. Voelde fijn om nog even samen te zijn. Ik heb erg veel respect voor het werk wat je in Guinee gaat verrichten. Fijn dat we jou daarin mogen volgen in je blog. Ik wens je een hele goede reis en een fijne tijd bij de mensen waar je graag voor gaat zorgen. Veel geluk succes en heel veel liefs.
    Xxx mama en Kem
  4. Hetty Menzel:
    24 januari 2019
    Hallo kanjer!!
    Veel plezier en succes in Guinee ! Werk ze !
    Ik kijk weer uit naar je verhalen.
    Groetjes Hetty.